Nápověda - otázky a odpovědi

V naší provozovně na adrese Galerie Dvořák, nám. Přemysla Otakara II. 36, České Budějovice (1. p.)

Parkovat lze přímo na náměstí nebo na blízkém parkovišti Senovážné náměstí.

V políčku „Datum vrácení“ je potřeba změnit datum na jinou nižší hodnotu, než jste zvolili. Pokud se vám ani tak nedaří rezervace, prosím kontaktujte nás.

Toto může být způsobeno tím, že už danou hračku máte jednou vloženou v nákupním košíku ( může být i v jiněm okně prohlížeče). Prosím zkontrolujte nákupní košík. Pokud se vám ani tak nedaří rezervace, prosím kontaktujte nás.

Ano, je nutné rozdělení do více objednávek. První objednávka bude na 4 týdny, tedy 28 dní a druhá objednávka bude na zbývající počet dní zamýšlené výpůjčky.  Každou objednávku je třeba zaplatit zvlášť. Žádná z objednávek nesmí překročit maximální limit 28 dní!

V případě doručení dopravcem Zásilkovna na výdejní místo, kde také hračku pošlete zpět na základě zpětného kódu, který obdržíte v zásilce.

V případě doručení dopravcem DPD na vaší adresu. V tomto případě pro poslání zpět bude objednán svoz hračky kurýrem na vaší adrese, ten bude mít štítek pro vrácení hračky u sebe.

Při do doručení DPD na výdejní místo vyzvednete na zvoleném výdejním místě a zpět bude objednán svoz hračky kurýrem na vaší adrese, ten bude mít štítek pro vrácení hračky u sebe.

V případě doručení Balíkovnou vyzvednete na zvoleném výdejním místě Balíkovny. Zpět hračku pošlete  na základě kódu, který obdržíte nejpozději 2 dny před odesláním formou SMS.

Při do doručení PPL na výdejní místo vyzvednete na zvoleném výdejním místě a zpět pošlete z jakéhokoliv místa Parcelshop na základě kódu, který obdržíte buď v zásilce nebo nejpozději 2 dny před odesláním formou SMS.

Toto je dáno rozměrem a váhou hračky. Tato hračka není pro dopravu vhodná a dá se vyzvednou pouze osobně na provozovně. U větších hraček jako např. Piklerův trjúhelník je nutné, aby byl v košíku samostatně, jinak překročí limit a dopravu to nenabídne, další hračku je třeba objednat jinou objednávkou. Pokud máte zájem o větší hračky nebo větší počet a nenabízí se doprava, napište nám na [email protected] a domluvíme dopravu individuálně.

 

Ano, dá se zaplatit jak v hotovosti, tak kartou.

Toto je nutné z důvodu, abychom předcházeli blokování termínů nespolehlivými objednateli.

Toto je nutné z důvodu, abychom mohli dodržet lhůtu vámi zvolené výpůjční doby.

Po dokončení objednávky vám přijde potvrzující email s QR kódem nebo zaplatíte zadáním platebních údajů ručně, v tomto případě nezapomeňte prosím uvést variabilní symbol=číslo objednávky.

Určitě nám dejte vědět, ihned jak tato situace nastane, abychom mohli vzniklou situaci řešit a nalezli spolu řešení.

Nejprve zkontrolujte správnost zadání emailu z registrace. Pokud je v pořádku, zkontrolujte složku SPAM nebo HROMADNÉ, pokud ani tak potvrzení nemáte, kontaktujte nás.

Velice jednoduše, tak jako jste si ji půjčili (nelze udělat přes tlačítko objednat znovu z původní objednávky – vždy musí být nová objednávka za použití kalendáře), najedete na hračku, podíváte se do kalendáře, jestli je volná, pokud ano, rezervujete si jí (původní objednávka např. od pondělí do pondělí, chceme prodloužit o týden, zadáváme v kalendáři výpůjčku na prodloužení od úterý do pondělí), zaplatíte a to je vše.

V tomto případě nás kontaktujte telefonicky.